XX
X
Pridané produkty (0)

Reklamácie a vrátenie

Reklamácia
Keďže Vaša spokojnosť je pre nás prvoradá, snažíme sa nakupovať kvalitné výrobky od overených dodávateľov. Ak sa napriek tomu stane, že výrobok prestane fungovať, zaistíme vám rýchlu opravu, výmenu výrobku alebo vám vrátime peniaze.


Ako postupovať pri reklamácii?

Reklamácia v autorizovanom servise
Najrýchlejším spôsobom riešenia reklamácie je kontaktovať priamo autorizovaný servis.
Pre vybavenie reklamácie budete potrebovať doklad o kúpe výrobku (faktúru), v prípade, že slúži ako záručný list. Niektoré servisy môžu požadovať aj potvrdený záručný list, ak bol vydaný. Záručný list vám radi potvrdíme, pošlite ho s kópiou faktúry na náš zákaznícky servis Extreme Computers, Štefániková 208/7, 02901 Námestovo. Obratom vám ho vyplnený vrátime späť.

ZOBRAZIŤ ZOZNAM SERVISNÝCH STREDÍSK

Reklamácia na predajni

S reklamáciou výrobku vám radi pomôžeme aj v našej predajni Extreme Computers.

  • Prineste, prosím, výrobok do našej predajne spolu s dokladom o kúpe výrobku, ktorý zároveň slúži ako záručný list. V tomto prípade je to buď faktúra alebo bloček.
  • Na predajni spolu s vami spíšeme reklamáciu.
  • Následne vykonáme diagnostiku zariadenia a produkt zašleme do servisného strediska, ktoré má na vyjadrenie 30 dní.
  • O spôsobe vybavenia reklamácie vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom.

Podrobnejšie informácie ohľadom reklamácie nájdete v obchodných podmienkach.

Reklamácia kuriérom
Výrobok môžete poslať priamo na reklamačné oddelenie Extreme Computers, kde radi Vašu reklamáciu vybavíme.

  • Stačí vyplniť Reklamačný protokol.
  • Do kolónky Podrobný popis vady, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o ako sa chyba prejavuje. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým jednoduchšie bude reklamácia prebiehať.
  • Výrobok starostlivo zabaľte, aby sa pri preprave nepoškodil.
  • Pribaľte Reklamačný protokol a doklad o kúpe výrobku, ktorý zároveň slúži ako záručný list.
  • Výrobok pošlite na adresu: ExtremeComputers, Štefánikova 208/7, 02901 Námestovo.

Vrátenie tovaru
Ak nastala situácia, kedy nie ste s objednaným tovarom spokojní, poprípade tovar nespĺňa Vaše očakávania alebo nastal nejaký iný dôvod, pre ktorý chcete tovar vrátiť, postup vrátenia je nasledovný.

  • Tovar, ktorý chcete vrátiť je potrebné poslať k nám do 14 dní odo dňa, kedy ste zásielku prebrali spolu s vyplneným Odstúpením.
  • Prosíme Vás, vrátený tovar dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu behom prepravy.
  • Tovar nám pošlite naspäť jedine nepoužitý, v pôvodnom stave ako pri prevzatí (vrátane dokumentácie a príslušenstva).
  • Tovar nám môžete poslať buď kuriérom alebo poštou.
  • Tovar nám v žiadnom prípade neposielajte na dobierku.
  • Pokiaľ ste firemný zákazník alebo organizácia s IČO, prosím najskôr sa informujte, či akceptujeme vrátenie.
  • Odstúpiť od zmluvy nie je možné u tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený (napr. slúchadla do uší, cartridge a tonery, tlačiarne a pod.). Odstúpiť od zmluvy nie je možné pri počítačových programoch a hrách, ktoré sú rozbalené a pri akýchkoľvek elektronických licenciách.